Sagas trädgård

Sagas trädgård

tisdag 20 april 2010

Ledigt!




Kan man ha det bättre än mej just nu? Nej tror inte det :) Tar det lugnt,har varit ute i solen en hel del idag,i förmiddags körde jag Fia till bildoktorn och joggade hem,blev en behaglig länk på ca 4km, nu senare har jag planterat lite vårblommor,var via Sunds igår och köpte 8 pense´r,de andra krukorna fixade jag till redan förra veckan.
Som grädde på moset är alla fåglarna där ute med allehanda ljud,här nedanför huset vistas 2 tranor dagligen,svanar flyger lågt över och mellanlandar ibland framför huset,mäktig syn! Och igår hörde jag spoven för första gången i år,blev så GLAD! Bevis om något att sommarn är på väg!! Inte att förglömma alla småfåglar som sjunger så vackert överallt,jag matar dom ännu,kanske därför dom är så glada!!?

1 kommentar:

  1. Vilka fina vårliga krukor du har planterat!
    Ha det bra nu! / Irene

    SvaraRadera