Sagas trädgård

Sagas trädgård

lördag 25 januari 2014

2014 oj!


Det hann gå nästan hela januari förrän jag kom mej att skriva ....fast det lunkar på riktigt bra här på Abbas,vi jobbar mest men förra helgen hann vi till Åbo o besöka dotter,R´s syster o nya hund oxå.Vi hade pärlemor med (R´s mamma) Riktigt roligt var det med en annorlunda helg.
Idag är R o jagar till Replot med några vänner,det blir middag ikväll på OddInn på Söderudden tillagad av min eminenta kockkusin Jens (jag är oxå bjuden) men det blir nog inte av för mig...ska ta det lungt hemma,o förresten vill jag inte köra Fia mer än nödvändigt nu när hon ska bli Kkla bo snart :) Jaa,jag är i bilbytestagen för den som inte känner till det :) min sprillans nya Kia Ceed får jag hem månd eller tisd. Och nej,jag har inte vunnit på Lotto,jag ska kämpa o slita i en handfull år för att få den betalad.....o då är det antagligen dags att byta :))

Nu ska jag gå ut en sväng med Kelsi doggen i blåsten o bara njuta av helgen!

Vi syns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar