Sagas trädgård

Sagas trädgård

lördag 5 november 2016

Kölden har kommit!


Brrr! imorse var det -12C ännu klockan 9,ska det fortsätta får det väldigt gärna komma snö oxå!

Tänkte mysa en stund i orangeriet ikväll så jag satte på infravärmare så får vi se medetsamma hur pass bra det funkar.




Den provisoriska dörren har kommit på plats och solen hjälpte till att värma på glasrutorna idag.

                                           Isen har lagt sig inatt på vår lilla damm.




Läkarbesöket i onsdags resulterade i att jag fick klartecken att använda vanliga skor,röras hur jag kan och vill och röntgenbilderna var riktigt fina! Skruvarna i stortålederna ska lämna kvar och det är ok för mig eftersom de (åtm.inte ännu) ger mig någon värk.

Känns toppen!

Ha de bra!

 

2 kommentarer:

  1. Å så mysigt det ser ut i ditt Orangeri.Och så bra att du blev så bra efter din operation.
    Ha det gott./Gunsan.

    SvaraRadera
  2. Den replika klockor här rökt röda urtavla modellen är ganska trevlig övergripande, men jag har två klagomål. Först är det faktum att de rolex kopior polerade stålhänderna kan vara svåra att läsa mot ratten. Andra versioner av Krono Classic 42-klockan klockor kopior har målade händer, vilket jag tycker borde översätta till bättre läsbarhet. Som en klassisk / sportig klocka är detta en bra kombination, men andra modeller som Catorex rolex klocka kopia gör kommer sannolikt att vara mer läsbara. I framtiden kan Catorex enkelt lösa detta problem och göra den fake cartier här ratten för Krono Classic 42 bättre genom att helt enkelt byta ut fake IWC luren.

    SvaraRadera