Sagas trädgård

Sagas trädgård

måndag 22 januari 2018

Hemlagade buketter


Att odla ettåriga blommor i mängder är en svaghet jag har eller styrka,bara hur man tar det :)

Gör många buketter varje år, utan att de är desto mera genomtänkta,men de gör mej på gott humör och det hoppas jag oxå mottagarna till de jag ger bort blir.

Jag varvar med annat som finns i blombäddarna både perenner,rosor och allehanda grönt










Härom året när maken fyllde jämt och vi hade stort gardenparty så var det bara så härligt att plocka alla blomster ur de egna odlingarna och göra små buketter,hade samlat ihop ca 15 små vaser från loppis och + egna vaser så fick vi många buketter på långborden




                                               Jätterolig fest oxå förresten :) :)



Såhär såg mitt ettårings land ut sommaren 2013






                                                 Eller så väljer man några enkla rosor.........





Allt för denna gång!

Hälsningar;


1 kommentar: