Sagas trädgård

Sagas trädgård

lördag 15 november 2014

November mörker

Hej igen!

Länge sen sist nu och  jag har funderat fram o tillbaka om jag alls ska fortsätta blogga men så fick jag en känsla av att jag nog ska fortsätta ha kvar den.

Nu börjar vi vara inne i den mörkaste av årstider,ingen snö har vi heller så allt är bara svart kvällar o nätter,har tjuvstartar lite med julbelysning,så metallportalen får lysa upp i trädgården nu och en stjärna i odlingsrum fönstret :)

Jobbar på som förut med mina småttingar men snart kommer en välbehövlig semestervecka för mej o R.Ikväll ska vi besöka syster G som bor på villan nere vid havet och det vankas bastu o ett o annat dopp i havet :)

Återkommer! ha det gott så länge!











1 kommentar:

  1. Hej, en smygläsare utan blogg som saknat dina fina bilder jättemycket, ha det gott.

    SvaraRadera