Sagas trädgård

Sagas trädgård

torsdag 23 mars 2017

Vår i sikte!

Mycket sol,snösmältning,förkylningar och kalla nätter....då är det vårlikt för mej!

Yngsteman i familjen har hunnit bli snart 1 månad och jag har hunnit träffa honom 3 gånger redan fastän de finns så långt borta,här är han med sin pappa




Senaste helg bestämde jag mig för nåt som jag aldrig gjort förr,att åka helt ensam ner med bil till Åbo där vår yngsta dotter studerar till hälsovårdare,jag är lite fegis med sånt men det gick riktigt bra och kändes inte alls så tröttsamt som jag trodde det skulle vara,stannade halvägs för att träffa just dom som är på bilden ovan (och några andra)

Spenderade helgen i storstan och på söndagen följde Nathalie upp för några veckors praktik i Jakobstad,redan på måndagkväll följde Oliver med från stan eftersom föräldrarna var dåliga i magsjuka och lilleman var frisk o kry. Vi åkte på en sparktur på vägen här nedanför,på ett huj var vi nere vid hamnen,lite tyngre upp dock.....:)



Idag och ännu imorgon är jag sjukskriven för en besvärlig flunssa jag dragit på mej,egentligen har jag känt av den länge men jobbat som vanligt men nu bröt den ut på allvar,kanske jag slipper den helt sen då.....

Och nästa vecka har jag min sparade vinterledigt <3 april="" att="" av.="" dagar="" i="" nbsp="" njuta="" nnu="" och="" p="">Då har jag planerat att måla det sista på takstolarna i orangeriet,ska bli så roligt att göra det klart.


Hej då,vi syns!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar