Sagas trädgård

Sagas trädgård

onsdag 17 mars 2010

Vackra ting


Ska återkomma till saker ute,men tänkte visa en jättefin kanna med fat som jag fann på loppiset för ca 1månad sen,jaa egentligen redan i somras....men ansåg den för dyr men nu var den nedsatt 20% så jag fyndade ansåg jag:) när jag ser något som är "min stil" har jag svårt att låta det ligga, kanske tur att jag oftast hittar andras :)))
Denhär har jag tänkt ska få följa med till villan och pryda framtida utedassets interiör,alltså dasset är ännu bara under planering(i mitt huvud) och blir lite spesiellt....men en sak är säker! kannan o fatet kommer att passa utmärkt! Jag får återkomma om det....

3 kommentarer:

  1. Roligt när man hittar något som man gillar, kan man dessutom få den lite billigare, så är lyckan fullständig! Jag tycker också att det är en vacker kanna med fat!
    Ha en bra kväll!
    Christina

    SvaraRadera
  2. Vilken fin kanna! Härligt att den var nedsatt så att den fick bli din! Ha en fin dag! / Irene

    SvaraRadera
  3. Vilken fin kanna, vad glad man blir när man har gjort sig ett kap:)
    Ha en bra dag
    Camilla

    SvaraRadera