Sagas trädgård

Sagas trädgård

söndag 23 oktober 2011

Talko jobb :)

Tyckte jag behövde hjälpa dottern o sambon lite med  målandet i huset dom köpt....så idag har vi målat vardagsrumstaket i dethär huset :)


Har ingen bild inifrån men taket är träfärgat från förut (byggt-85) men nu blir alla tak vita,riktit snyggt bara det blir klart!
Jag knyckte bilden från Elisabeth`s blogg,testade om jag sku klara att flytta den o det gick ju ok :)
Vid vårt eget hus har vi fått dränerat och fyllt kring huset nu i helgen,skönt att få det gjort,bra blev det oxå.
Snart är oktober slut!! jag hinner inte riktigt med....julen är om 2 mån!

Men,men snart stundar en ny arbetsvecka,ha de så bra!




1 kommentar:

  1. Jasså, det var det huset:) Funderade vilket det var när jag joggade förbi idag. Ser trevligt ut!/annika

    SvaraRadera