Sagas trädgård

Sagas trädgård

fredag 20 januari 2012

Fredag!

Hej på er!

Känns som jag uppdaterar lite sällan men allt möjligt kommer emellan,fast jag jobbar 6 tim/dag nu så blir de konstigt nog korta i båda ändorna iallafall,veckohandlade medesamma jag körde dottern till jobbet,däremellan är städning,bakning och allt annat "markservice" på agendan.

MEN,jag har kommit på en världsbra grej! :D  Jag ska anställa en hushållerska,han,jaa det är faktiskt en han,hans namn börjar på S,bor nära och bra när vi flyttat,han får ingen mat,för han går ändå oftast på nån diet....jo lite kan han få men ingen lön har jag råd med..... Det kommer att bli riktigt skönt för mej i framtiden,då kan jag gå o pyssla på i trädgården:)

Nu ska jag susa iväg och elda ti Abbas
Gud vare med eder för nu har jag inte tid längre!

Hälsn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar