Sagas trädgård

Sagas trädgård

tisdag 9 oktober 2012

Fyndat!

Häromdagen tog jag en titt inom loppiset istan som jag brukade besöka,hann bara vara där några minuter så fastnade min blick på den sötaste köksoffa jag nånsin sett,det var faktiskt ögonblicklig förälskelse :)
Tittade lite med händerna och så tog jag fyndet under armen (soffan är modell mindre) och gick till kassan,45€ gav jag för denna underbara tingest,,,den ska bli bädd åt Kelsi doggen vår har jag tänkt



Nu har vi ju en väldigt snäll hund,om än lite skällig emellanåt,men eftersom maken i huset ibland kallar mej kärringen (inget elakt ment) jag känner honom vid dethär laget  :)) så hittade jag en passande skylt som jag kunde sätta nere vid vägen.......


Men då vågar väl sig ingen hit så jag tror jag låter bli :))

Från det ena till det andra så tog jag upp alla dahliaknölar igår,nu får de torka i ladan och när det blir kallare åker de in nya odlingsrummet över vintern.
Fyndade massor med billiga perenner vid trädgårdscentret i stan oxå så nu har jag en hel växtkö som väntar på att få komma i jorden

Ha det gott!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar