Sagas trädgård

Sagas trädgård

fredag 7 januari 2011

1 år har gått!

Jaa,sedan bloggstarten min alltså :) precis idag faktiskt!! Vem skulle ha trott att jag skulle börja med sånthär...inte jag själv iallafall men blev så inspirerad av trädgårdsbloggarna på Fb så jag hängde på,tänkte först det skulle bli helt och hållet en trädgårdsblogg men när hösten kom insåg jag att inslagen sinar nog fort eller försvinner helt om det ska handla bara om trädgård,så därför...är det allt möjligt nu:))
Idag har jag haft en ledig dag,väldigt behagligt! Men har varit i farten som vanligt,i onsdags fyllde dottern o jag ett loppisbord i närbelägna staden så idag var det dags att kolla inkomsterna och javisst! hade vi fått sålt en del.
Imorgon har jag tänkt julen ska ut! Tycker om när allt är bortstädat och man får vänta på VÅREN men inte själva städandet blää :( Men mina underbara tomtar Taavi,Jalmari o Matti får sitta framme året runt,har inte hjärta att stoppa dom i nåt skåp.
Nu ska jag umgås med maken,vi syns!!


4 kommentarer:

  1. Stort Grattis på 1-årsdagen! Tänk att jag startade två dagar innan dig ;-)
    Idag har jag städat undan julen, riktigt skönt att få packa ner allt och ställa undan! Så nu kan våren komma när den vill;O)
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till 1 års bloggande! Då började du en dag före mig! Visst är det roligt, men lättare under trädgårdssäsongen i alla fall. Jag har inte så mycket jul att städa undan, vi var ju i England 14-27 dec., så det var inte så stor mening med att plocka fram allt och det känns ju bra nu!
    Ha det gott!
    Christina

    SvaraRadera
  3. Tackar! Oj så vi började så nära varann både Margot och Christina! Grattis till er oxå!

    SvaraRadera