Sagas trädgård

Sagas trädgård

söndag 24 januari 2010

Inköp av FRÖN!


Jess,idag var jag en sväng till stan och besökte Sunds trädg.center.Hem kom 2 olika akleja sorter,pense´r,diverse sommarblomster att direktså,tulpanbukett och några murgrönor,tycker de är fina att ha i köksfönstret att växa till sig tills sommarn när jag sen planterar dem i krukor tillsammans med sommarblommor.Jord o lite krukor kom oxå med hem.KUL!
Och ännu bättre!maken och jag har bestämt oss för att delta i forummiddagen när vi ändå är på mässan den rätta dan,det ska bli jätteroligt att få träffa folk man bara känner via nätet.Det betyder att vi övernattar i Stockholm och besöker Sture m.fam först på lördagen.
På bilden är det en av mina ettåriga favoriter,blomman för dagen,som jag förgror varje vår,denhär dan hade den tyvärr inte så många blommor men den är jättefin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar