Sagas trädgård

Sagas trädgård

måndag 18 juni 2012

Lite jordiskt....

Fotade lite runtomkring igår,har planterat ovanligt lite i krukor iår kom jag på....men desto mer är ju planterat i de nya bäddarna framför huset,lite blandat...



Trädgårdslandet har det börjat spira så sakteliga i,det är tänkt att matärter och luktärter ska klättra uppför armeringsjärnet
Inga rymdvarelser har landat här fast det kanske ser ut så.....ringblommor trivs säkert i ring tänkte jag,och visst gör dom det :)


Jaa,så häromdan när jag besökte staden i söder så inhandlade jag "maränglampan" jag funderat skulle passa i sovrummet,tadaaaa så här ser den ut!

Ikväll har jag förnyat gravplanteringar och lite fixande här hemma,imorgon väntas regn...annars skulle jag fortsätta målandet men kanske jag väntar tills semestern nu så kan jag göra det klart på ett huj!
Försöker mentalt förbereda mej för att våga uppför stege och stå på terasstaket och måla....kom underfund med att jag borde nog fixa detta när somliga går över Niagarafallet på lina!!! läste jag häromdan....ni får hålla tummarna att jag fixar det :) ramlar jag ner blir det nog blodpannkaka av hela gumman är jag rädd :(
Nu får ni ha det så bra!



  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar