Sagas trädgård

Sagas trädgård

torsdag 14 juni 2012

Nymålat!

Startade med målandet igår kväll,fick klart balkarna och 8 stolpar sen var det läggdags för en trött kvinna...gubben huserade på taket..



....men idag efter jobbet fortsatte målandet och jag kände mej nöjd efter ett 2,5 timmars målrinnande pass :)



När Roger kom från jobbet jagade :)) ja upp honom att måla dit jag inte törs.......



När han målat 5 stockvarv så jagade jag ner honom igen och fortsatte själv.......så nu ser det ut såhär,


Tror det blir helt "magnificus" när foderbräder,breda trappan,räcken (kryssformade) kommer på plats!

Många bilar körde i snigelfart härförbi ikväll,endera tittade dom på färgen eller kanske när jag skulle ramla ner....hoppas på det första :)

Imorgon är en annan dag och då slutar jag redan 12.30,jippiiii, fredag och allt,då blir det att susa hem o fortsätta!

Trevlig helg!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar