Sagas trädgård

Sagas trädgård

tisdag 2 februari 2010

Tisdagsbestyr

Nu har jag varit och handlat i snöyran,men det lugnade sig lite tills jag startade hemåt,tur! Det har varit en lugn dag i jobbet med lite barn,skönt det emellanåt.Fick gjort klart inventeringsförteckningen för iår istället,och det behövdes! trista saker har jag en tendens att skjuta upp....

Ifjol denhär tiden på året var R o jag på semester till Gran Canaria en riktigt skön varm vecka hade vi då,skulle gärna resa nånstans iår oxå men vi får se....drömmen är nog att resa till Mexico nu just, 2 veckor på playa del carmen det vore inte helt fel! Lång flygresa är det 10timmar från Hesa men å andra sidan har jag stort hopp om att få träffa min ungdomsvän Jorge där så flygresan måste man ta som den är.

Här står jag med en stor härlig Boguenvillea ,tänk att ha en sån i sin trädgård!Denna bild är från januari-09

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar